عیب یابی اسکوتر برقی

عیب یابی اسکوتر برقی

عیب یابی اسکوتر برقی:تمامی وسایل برقی دارای طول عمر مفید هستند که با گذراندن آن دچار خرابی و یا ایراد در بخش های پر اصتحلاک میشوند که باعث از کار افتادن عملکردشان خواهد شد ، اسکوتر برقی جزو وسایلی محسوب میشود که برای تردد فرد مورد استفاده قرار میگیرد و در حال حرکت میباشد اگر به هر دلیلی دچار خرابی در یکی از بخش ها و قطعات شود بطور کل از حرکت باز می استد و حرکت نمیکند.

حالا برای اینکه تا حدودی بتوان جلوگیری نمود از بروز خرابی میبایست با عملکرد اسکوتر برقی آشنایی پیدا کرد ، در ادامه میخواهیم بطور کاملا تکمیلی و تخصصی با عملکرد بخش ها اسکوتر برقی آشنا شویم البته بیشتر قرار است در مورد هاوربرد ها (Hoverboards) صحبت داشته باشیم و ایرادات آنها را بررسی کنیم پس با ما باشید تا بصورت حرفه ای بپردازیم به بررسی عیب یابی اسکوتر برقی .

عمر مفید اسکوتر برقی ها چقدر است؟

تمام اسکوتر برقی ها دارای عمر مفیدی هستند که بعد از آن برخی قطعات مانند باتری اسکوتر برقی،لاستیک و تیوپ که جزو مصرفی بشمار می آیند دچار فرسایش شده و یا بر اثر استحلاک از بین میروند و باید تعویض شوند اما اگر به صورت صحیح و با رعایت کردن نکاتی که باعث طول عمر بیشتر آنها میشوند میتوان به عمر آنها افزود اما بطور کل در جهت عیب یابی اسکوتر برقی باید ابتدا دانست که که علت خرابی اسکوتر برقی از چیست تا بتوان تشخیص درست را انجام داد و ایراد را بر طرف نمود.

آشنایی با عملکرد اسکوتر برقی

اسکوتر برقی به طول کل به شاخه های متنوعی تقسیم میشوند اسکوتر برقی های هوشمند که با نام هاوربرد شناخته میشوند و اسکوتر برقی هایی که تاشو هستند،طریقه استفاده آنها با هم متفاوت میباشند تمامی مدل های هاوربرد ها با استفاده از ویژگی که در برد های ژیروسکوپ طراحی شده است بصورت هوشمند قابل استفاده میباشند که و اما مدل های تاشو با استفاده از اهرم گاز میتوان انها را حرکت در آورد تمام اسکوتر برقی ها با سیستم براشلس طراحی میشوند در واقع چرخ اسکوتر دینام محسوب میشود و به حرکت در می آید برای آشنایی بیشتر با این وسایل میتوانید به قسمت فروشگاه وب سایت مراجعه فرمایید.

۱۲ مورد علت خرابی اسکوتر شارژی

شایع ترین ایرادات اسکوتر برقی کدام است؟

هر ایرادی که باعث اختلال در عملکرد اسکوتر برقی شود و باعث عدم حرکت میشود باید بررسی گردد تا برطرف شود در این مقاله ما بطور کل ایرادات شایع اسکوتر برقی را عنوان میکنیم و با ذکر علت آنها بررسی میکنیم که چطور میشود رفعشان کرد اما خاطر نشان میشویم که تعمیر اسکوتر برقی یک حرفه تخصصی بوده و باید توسط تعمیرکار مجرب انجام گیرد.

از کار افتادن یک طرف اسکوتر برقی: برای عیب یابی اسکوتر برقی و تشخیص این ایراد فقط کافیست بدانید که هر دو طرف اسکوتر دارای برد های ژیروسکوپ میباشد که عدم کار کردن آنها باعث از کار افتادن یک طرف هاوربرد میشود و برای رفع این ایراد میبایست برد اسکوتر تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض شود.

خاموش نشدن اسکوتر برقی: زمانی که در مدار اتصالی بوجود آید با فشار دادن کلید پاور اسکوتر خاموش نمیشود و روشن میماند ، در این زمان میبایست مادر برد تعمیر و رفع ایراد شود و این کار فقط باید توسط تعمیرکار صورت گیرد اولین اقدام  که باید انجام دهید باز کردن قاب یطرف است و جدا نمودن سوکت باتری میباشد.

اولین اقدام برای عیب یابی اسکوتر برقی چیست؟

هر زمان که اسکوتر دچار آسیب میشود بهتر است از روشن کردن و اصرار برای بررسی بدون داشتن مهارت و تجربه و حتی دانش خودداری فرمایید در حال حاضر شما با خواندن این مقاله قطعا با اصول عیب یابی اسکوتر برقی آشنایی پیدا خواهید کرد ، تصور کنید که یک ایرادی برای اسکوتر شما بوجود آمده است که نمیدانید چه اقدامی انجام دهید.

اولین کاری که میبایست انجام دهید این است که ابتدا اسکوتر را ریست نمایید تا اگر مشکل نر افزاری برا ان بوجود آمده باشد بر طرف شود توصیه میشود که فقط یک بار  این کار انجام دهید اگر مشکل بر طرف نشد یک فیلم چند ثانیه برای ما ارسال نمایید البته ایراداتی هم هست که مشخص میباشد مثلا اگر اسکوتر روشن نشود به احتمال زیاد ایراد از باتری میباشد.

و اگر اسکوتر شارژ نمیشود باز هم باتری خرابی است و بعد از آن باید شارژر تست شود و همچنین سوکت شارژ برای رفع هر ایرادی باید ابتدا بدانیم که اسکوتر چه اتفاقی برایش رخ داده تا بتوانیم تعمیرات اسکوتر برقی را به درستی انجام دهیم.

عیب یابی اسکوتر برقی

علت چشمک زدن چراغ قرمز اسکوتر برقی چیست؟

زمانی که اسکوتر شارژی یکی از قطعات آن خراب میشود شروع به چشمک زدن چراغ قرمز میکند در اینصورت بهتر است یک فیلم چند ثانیه برای ما ارسال کنید تا ایراد را برای شما عنوان کنیم و یا میتوانید به صفحه آموزشی چشمک زدن چراغ قرمز اسکوتر مراجعه کنید اما بهتر است قبل اینکه آموزش کامل را بدانید هرگز اقدام به تعمیر نکنید.

چرا اسکوتر برقی حرکت نمیکند؟

زمانی هست که شما برای عیب یابی اسکوتر برقی به دنبال پی برد به این ایراد هستید که چرا اسکوتر حرکت نمیکند ولی روشن میشود باید ابتدا به بخش قبلی که توضیح دادیم مراجعه کنید و اگر ایراد بر طرف نگردید ابتدا چرخ ها را باید بررسی کنید و بعد برد تعادل را بررسی کنید همچنین میتوانید با تعویض مادربرد ایراد را بر طرف کنید.

نحویه تشخیص خرابی باتری اسکوتر

ایراداتی که ممکن است برای برای باتری اسکوتر بوجود آید کاملا مشخص میباشد باتری یک قطعه مصرفی است و بعد از اتمام تاریخ تولید و انقضاء میبایست تعویض گردد و علائمی از خود نشان میدهد مثلا شارژ نمیشود و یا اینکه شارژدهی خوبی ندارد و یا اینکه در حین حرکت خاموش میشود برای بررسی عیب یابی اسکوتر برقی و مشخص شدن ایراد باتری اسکوتر باید با یک باتری نو دستگاه بررسی شود تا اطمینان از خرابی ان حاصل گردد.

باتری اسکوتر برقی 36 ولت
نتیجه گیری

بهتر است برای عیب یابی اسکوتر برقی ابتدا تخصص لازم را پیدا کنید البته برای تعویض قطعات نیاز به مهارت خاصی نیست و اگر چنانچه دچار هرگونه ابهام شدید میتوانید با ما در تماس باشید با شماره 09120378123 با ما در اتباط باشید  تا مشاوره لازم را به شما عزیران ارئه دهیم ، ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

error: Content is protected !!