آموزش ریست اسکوتر برقی

ریست اسکوتر برقی

آموزش ریست اسکوتر برقی:هر وسیله الکترونیکی که در آن مدار پردازشگر وجود داشته باشد که ممکن است دچار اختلال نرم افزاری شود که باعث از کار افتادن قسمت های سخت افزاری آن میشود.

در این مقاله میپردازیم به نحویه کالیبره کردن اسکوتر برقی که یکی از روش های ساده در زمینه تعمیر اسکوتر برقی میباشد،در واقع با انجام این کار اسکوتر ریست شده و به حالت کارخانه بازمیگردد اما باید بدانیم که چه موقعی باید اسکوتر برقی را ریست کرد و روش انجام این کار چگونه است در ادامه با ما همراه شوید تا آموزش قدم به قدم این فرایند را برای شما توضیح دهیم ، همچنین مجموعه اسکوتریا در زمینه رفع تمامی خرابی های هاوربرد ها فعالیت دارد و میتوانید برای رفع کلیه موارد با ما در تماس باشید.

چه زمان باید ریست اسکوتر برقی انجام شود؟

در واقع زمانی ما میتوانیم اسکوتر را ریست کنیم که در حین حرکت شیب پیدا کرده باشد و پدال های آن دچار زاویه به سمت جلو و عقب داشته باشد و یا اینکه با قرار دادن پا بر روی آن چراغ قرمز آلارم شروع به چشمک زدن کند در این مواقع ما مجاز به ریست اسکوتر برقی خواهیم بود البته باید در نظر داشته باشید که هرگز بیهوده این کار را انجام ندهید.

خیلی از مواقع ایراد اسکوتر ممکن است سخت افزاری باشد و نیاز به تعمیر مین برد داشته باشد و با تکرار این کار باعث سوختن برد های تعادل خواهید شد پس در نظر داشته باشید فقط یک بار این کار را انجام دهید و چنانچه مشکل بر طرف نشد قطعا باید برای تعمیر اسکوتر برقی اقدام کنید که با مراجعه به آدرس درج شده در پایین صفحه دستگاه شما بررسی خواهد شد.

روش ریست اسکوتر برقی

در چه مواقی نباید اسکوتر را ریست کرد؟

باید خاطر نشان شد که همیشه عمل ریست مشکل را بر طرف نمیکند بلکه ممکن است به دیگر قطعات آسیب برساند بطور مثال زمانی که چرخ اسکوتر برقی پله پله حرکت میکند قطعا ایراد سخت افزاری است و باید تعمیر شود و یا اینکه زمانی هست یک طرف اسکوتر از کار افتاده و چراغ آن سمت روشن مانده به این منظور است که برد تعادل سوخته و باید تعویض گردد.

همچنین زمانی که اسکوتر دچار آبخوردگی شده و آسیب دیده است شما نمیتوانید با انجام ریست مشکل آن را بر طرف کنید بهتر است قبل از این کار با ما تماس حاصل کرده و مشاوره بخواهید تا از بروز ایرادات جلوگیری شود.

اولین اقدام برای ریست اسکوتر چیست؟

با توجه به صحبت هایی که در بالا عنوان کردیم بهتر است توجه داشته باشیم که فقط یکبار مجار به انجام عمل ریست اسکوتر برقی خواهیم بود قبل از این کار باید شارژ باتری اسکوتر پر باشد تا در هنگان انجام دادن با ارور مواجه نشویم ، هرگز دستگاه را بصورت ایستاده کالیبره نکنیم بهتر است از یک تراز برای این کار بهره ببریم .

در سطح شیب دار اسکوتر را قرار ندهیم تا عمل ریست درست انجام شود اطمینان پیدا کنیم که دستمان را درست روی کلید پاور قرار داده باشیم 

روش ریست اسکوتر برقی

برای ریست اسکوتر برقی ابتدا دستگاه را خاموش کرده و در سطح صاف بدون شیب قرار دهید و بهتر است برنامه تراز را در تلفن همراه خود نصب و اجرا کرده تا این کار به درستی انجام گیرد و سپس طبق مراحل زیر انجام دهید.

1-اسکوتر را خاموش کرده و بر روی سطح بدون شیب قرار دهید و با یک دست نگهدارید و دست دیگر را روی کلید پاور بگذارید

2-چند ثانیه کلید پاور را نگهدارید تا اسکوتر روشن شود و انگشت خود را بر ندارید تا چراغ های آن شروع به چشمک زدن کند.

3-تلفن همراه خود را روی کی از پدال ها قرار دهید و در حالت تراز اسکوتر را خاموش کنید.

4-چند ثانیه اسکوتر در حالت خاموش باقی بماند.

5-اسکوتر را روشن کنید و استفاده نمایید.

6-بعد از روشن کردن و تست کردن یکبار خاموش روشن کنید و استفاده نمایید.

بعد انجام مراحل بالا اسکوتر برقی کالیبره شده و مشکلش بر طرف شده است اما اگر چنانچه مشکل اسکوتر بر طرف نشد و ایراد رفع نگردید میتوانید با شماره های بالا 09120378123 تماس حاصل فرمایید و از ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

error: Content is protected !!