تعمیر اسکوتر برقی

تعمیر اسکوتر برقی در واحد اسکوتریا بصورت کاملا تخصصی انجام میگیرد و تمامی قطعات مصرفی مانند باتری اسکوتر برقی دارای کیفیت اورجینال و اصلی میباشد ، ایرادات و خرابی های هاوربرد ها و اسکوتر های تاشو با در نظر گرفتن کمترین هزینه برای مشتریان بر طرف میگردد جهت تعمیرات اسکوتر برقی میتوانید با شماره های زیر با ما در تماس باشید.

09120378123  *************  02166128590

مهندس توفیقی

اولین اقدام برای تعمیر اسکوتر برقی چیست؟

تعمیر اسکوتر برقی/شارژی: اسکوتریا در زمینه خدمات تعمیرات اسکوتر شارژی اقدام به فعالیت دارد و همچنین فروش قطعات اسکوتر شارژی در تمامی مدل ها را عرضه میکند اگر چنانچه هاوربرد شما دچار آسیب و خرابی شده است و نیاز به تعمیر و سرویس دارد میتوانید همین حالا با ما تماس گرفته و بعد از هماهنگی دستگاه را برای ما بیاورید، ارسال اسکوتر برقی میتواند بصورت حضوری و غیر حضوری انجام گیرد ، بعد از آن روند کار تعمیر اسکوتر برقی انجام میگیرد که ابتدا با عیب یابی و کارشناسی دستگاه شروع میشود.

بعد از تشخیص ایراد در بخش مربوطه و بر آورد هزینه با مشتری تماس گرفته و اعلام میگردد، در صورت توافق روند تعمیر اسکوتر برقی انجام میگیرد و سپس مرحله تست آغاز میشود این مرحله جهت اطمینان پیدا کردن از رفع ایراد بطور کامل میباشد و سپس هاوربرد تحویل مشتری خواهد شد،لازم به ذکر تمامی تمامی خدماتی که صورت میگیرد دارای  یک هفته مهلت تست میباشد تا شما عزیزان با اطمینان خاطر از دستگاه خود استفاده نمایید در ادامه مطالب میپردازیم به بررسی برخی از شایع تریت خرابی های اسکوتر های شارژی پس با ما همراه باشید.

تعمیرات اسکوتر برقی

مراحل تعمیر اسکوتر برقی در مجموعه اسکوتریا

از زمانی که دستگاه شما دچار ایراد و خرابی میشود و برای تعمیر اسکوتر برقی اقدام میکنید مراحل آن شروع میشود یعنی زمانی است که دستگاه شما جهت رفع ایراد تحویل واحد تعمیرات میشود ابتدا هاوربرد تحویل گرفته شده و رسید خواهد شد و در لیست دستگاه های خراب قرار میگیرد سپس جهت بررسی و عیب یابی مورد بررسی قرار میگیرد این کار در حضور مشتری انجام خواهد شد تا بصورت کاملا شفاهی ایراد توسط مالک دستگاه مشاهده شود.

بعد از مشخص شدن ایراد نوبت به اعلام هزینه میرسد که معمولا برای رفاه حال مشتریان چنانچه قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد اجرت تعویض رایگان خواهد بود مانند باتری اسکوتر برقی البته تمامی قطعات موجود در واحد تعمیرات دارای کیفیت بالا بوده و شامل گارانتی هستند و نیازی به نگهداری دستگاه نمیباشد و در همان زمان تعویض انجام شده و اسکوتر شارژی تحویل مشتری خواهد شد اما اگر چنانچه هاوربرد نیاز به تعمیر داشته باشد .

مثلا مین برد آن آسیب دیده باشد و نیاز به تعمیر پیدا کرده باشد با هماهنگی مشتری دستگاه میانگین دو روز کاری در واحد تعمیرات باید بماند تا رفع ایراد گردد البته هزینه تعمیرات و اجرت آن به مشتری اعلام خواهد شد ، سپس دستگاه رفع ایراد میشود و بعد از آن مرحله تست دستگاه میباشد که توسط تعمیرکار هاوربرد صورت میگیرد ، این مرحله بسیار مهم است زیرا باید تمامی قطعات مورد تست قرار گیرد تا چنانچه ایرادی باشد آن را رفع کند.

بعد از آن نوبت به تحویل اسکوتر برقی میرسد در این مرحله با مشتری تماس حاصل شده و هماهنگی های لازم صورت میگیرد ، تحویل به دو صورت امکان پذیر است (بصورت حضوری و یا غیر حضوری) میتوانید برای تحویل اقدام فرمایید تحویل حضوری اسکوتر برقی به شما در روزهای کاری و در ساعات کاری صورت خواهد گرفت و دستگاه را میتوانید تست کرده و تحویل بگیرید و تحویل غیر حضوری با پیک صورت خواهد گرفت و رسید تحویل پیک میگرد.

مراحل تعمیر اسکوتر برقی در مجموعه اسکوتریا

نیاز به تعمیرات اسکوتر برقی دارید؟

ایرادات و خرابی های اسکوتر برقی

  • از کار افتادن چرخ های اسکوتر برقی
  • نداشتن تعادل در اسکوتر برقی
  • چشمک زدن چراغ قرمز اسکوتر برقی
  • خاموش نشدن اسکوتر برقی
  • از کار افتادن یک طرف اسکوتر برقی
  • سفت شدن چرخ های اسکوتر برقی
  • خاموش شدن اسکوتر برقی در حین حرکت
  • شارژ نشدن اسکوتر برقی
  • روشن نشدن اسکوتر برقی
  • روشن ماندن چراغ های اسکوتر برقی
  • چشمک زدن چراغ شارژر اسکوتر برقی
  • مدت زمان شارژدهی کم باتری اسکوتر برقی
  • پله پله حرکت کردن یک یا هر دو چرخ اسکوتر برقی
  • پدال حرکت اسکوتر برقی تغییر زاویه داده است
  • کند شدن یک طرف اسکوتر برقی در حین چرخش
  • بلوتوث وصل نمیشود و موزیک پخش نمیشود
  • روشن ماندن ثابت چراغ های جلو و بالای اسکوتر برقی
  • لرزش اسکوتر برقی در حین سوار و پیاده شدن
  • با فشاردادن کلید پاور یک لحظه چراغ ها روشن و خاموش میشوند 
  • کم شدن سرعت اسکوتر برقی نسبت به قبل
  • حرکت کردن یک طرف اسکوتر برقی
  • در هنگام سوار شدن اسکوتر ناگهان از زیر پا با شدت خارج میشود
  • شکستگی شاسی اسکوتر برقی
  • خرابی سوکت شارژ و کلید پاور و یا سوختن شارژر اسکوتر برقی
تعمیرات اسکوتر برقی

اسکوتر برقی روشن نمیشود علت چیست؟

یکی از ایرادات شایع در هاوربرد ها مشکل روشن نشدن اسکوتر برقی است که ممکن است با آن برخورد داشته باشید برای بررسی این مشکل ابتدا باید باتری اسکوتر برقی را بررسی کنید، درصورت خرابی و تخلیه شدن آن ممکن است هاوربرد روشن نشود معمولا شارژ نشدن باتری به مدت زیاد باعث تخلیه کامل شده و دیگر قادر به ولتاژ رسانی نمیباشد.توصیه میشود برا جلوگیری از بروز این مورد همیشه میزان ولتاژ باتری  را چک کنید تا بطور کامل تخلیه نشود.

اسکوتر برقی روشن نمیشود علت چیست؟

حالا برای اینکه اطمینان پیدا کنیم که ایراد از باتری است یا خیر بهتر است با یک مولتی متر میزان شارژ را اندازه گیری کنیم ، ولتاژ نباید از 34 ولت پایین تر باشد در غیر اینصورت هاوربرد روشن نمیشود حالا فرض کنید باتری سالم است و ایراد از جای دیگر باشد بعد از این مرحله بعدی نیاز به تخصص دارد که باید توسط تعمیرکار اسکوتر انجام گیرد برای اینکار میتوانید دستگاه را برای ما بیاورید تا دقیق تر بررسی شود تا بطور صحیح تعمیر اسکوتر شارژی انجام گیرد .

علت حرکت نکردن اسکوتر برقی چیست؟

ایراد بعدی که بسیار شایع است در اکثر هاوربرد ها نیز شاهد آن هستیم همین ایراد عدم حرکت اسکوتر شارژی است خیای از مشتریان تماس میگیرند و سوال میپرسند که چرا اسکوتر برقی روشن میشود اما با رفتن روی آن حرکت نمیکند ، خوب باید گفت که این ایراد معمولا با کالیبره کردن هاوربرد رفع میگردد اما اگر چنانچه با عمل ریست کردن دستگاه ایرادش بر طرف نشود قطعات قطعات داخلی اسکوتر برقی دچار آسیب شده است ممکن است چرخ اسکوتر برقی و یا برد اسکوتر برقی دچار آسیب شده باشند.

معمولا خرابی چرخ ها باعث حرکت نکردن اسکوتر میشود بطوری که عملکرد آنها باید یکدیگر بصورت هماهنگ باشد در در صورت ایجاد نقص در هرکدام باعث عدم چرخش خواهد شد برای بررسی دقیق تر و رفع این ایراد میبایست ابتدا چرخ ها تست شوند و برای تعمیر اسکوتر برقی حتما نیاز به مهارت و تجربه میباشد ، لازم به ذکر است تمامی توضیحات ذکر شده در ادامه صفحه صرفا برای بالا آگاهی شما عزیزان میباشد، و بهتر است قبل از بازکردن دستگاه حتما از تعمیرکار اسکوتر برقی مشاوره بخواهید.

علت شارژ نشدن اسکوتر برقی چیست؟

چرا اسکوتر برقی شارژ نمیشود/علت شارژنشدن اسکوتربرقی چیست؟این سوالی است که ذهن خیلی از افرادی که با این مشکل برخورد میکنند را دگیر کرده آیا ایراد از شارژ اسکوتر برقی است؟برای رسیدن به جواب این سوال ابتدا باید بدانیم که چه مدت است که باتری را شارژ نکردیم اگر مدت طولانی و چند ماهی است قطعات باتری دچار تخلیه الکتریکی شده و معمولا با تعویض باتری مشکل حل خواهد شد اما گاها ایراد میتواند از شارژر هم باشد که باید بررسی شود معمولا برای تست و تعمیر اسکوتر برقی ابتدا این دو قطعات اسکوتر برقی بررسی خواهد شد.

برای تست شارژر همین قدر باید دانست که وقتی به برق میزنیم میبایست چراغ سبز روشن شود که مشخص میشود شارژر سالم است و در صورت شارژ نشدن سوکت آن خراب است و باید تعویض شود البته نباید از مدار شارژ بگذریم چنانچه قطعاتی از مدار شارژ اگر بسوزند باعث عدم شارز شدن باتری میشود که در صورت خرابی در بخش تعمیرات اسکوتر برقی میتوانید این مورد پیگیری فرمایید .

یک طرف اسکوتر برقی از کار افتاده ایراد چیست؟

علت از کار افتادن یک طرف اسکوتر برقی معمولا خرابی برد تعادل و یا خرابی چرخ اسکوتر برقی میباشد البته در بیشتر مواقع خرابی ژیروسکوپ ها میتوانید باعث بروز چنین ایرادی شود برای رفع این مورد ابتدا اسکوتر شارژی را ریست کنید ممکن است از حالت کالیبره خارج شده باشد ، بعد از ریست دستگاه مجدد تست کنید.

در بخش تعمیرات اسکوتر برقی قطعه ژیروسکوپ معمولا قابل تعمیر نمیباشد و باید تعویض گردد این قطعه در کنار چرخ ها قرار دارد و وظیفه حفظ تعادل و دستور حرکت را دارد و با از کار افتادن آن طرف از هاوربرد برد باعث از کار افتادن میشود.

یک طرف اسکوتر برقی از کار افتاده ایراد چیست؟

در صورتی که یکی از چرخ های اسکوتر از کار افتاده باشند شاهد بروز این ایراد خواهیم بود البته میبایست با یک چرخ تست شود برای تعمیر اسکوتر برقی و رفع این مورد بهتر است یک فیلم چند 10 ثانیه برای ما ارسال کنید تا تعمیرکار تشخیص دهد و با راهنمایی اقدام به خرید قطعه و تعویض آن نمایید همچنین میتوانید به صورت حضوری دستگاه را بیاورید تا بررسی شود و رفع عیب گردد معمولا استفاده بر روس فرش یا سطوح دارای استحکات باعث خرابی این دو قطعه خواهد شد.

پله پله حرکت کردن چرخ اسکوتر برقی

یکی از ایرادات در بخش تعمیر اسکوتر هوشمند مشکل پله پله حرکت کردن چرخ آن است ، به این صورت که با سوار شدن بر روی آن یکی از چرخ ها به نرمی شروع به چرخش نمیکند و با ضربه زدن حرکت میکند که در این شرایط اصلا نمیشود از هاوربرد استفاده کرد، حالا علت بروز این ایراد چیست؟زمانی که برد اسکوتر برقی داغ میکند باعث سوختن قطعاتی میگردد که باعث بروز این ایراد خواهد شد و خیلی از مشتریان این تصور را دارند که ایراد از چرخ اسکوتر برقی است و باید تعویض گردد.

اما در واقع ایراد از مین برد اصلی میباشد و باید تعمیر گردد برای تعمیرات اسکوتر برقی و رفع این ایراد میتوانید ابتدا چرخ ها را جابجا کرده و در صورت رفع نشدن مشکل اقدام به تعویض یا تعمیر مین برد کنید در این صورت بهتر است بطور کامل دستگاه را خاموش کنید و برای تعمیر اسکوتر برقی به واحد مجموعه اسکوتریا مراجعه فرمایید و بعد از بررسی واعلام هزینه و توافق شما عزیزان این ایراد بر طرف خواهد شد.

در مواقعی هم ممکن است سیم پیچ های چرخ اسکوتر شارژی دچار آسیب شده باشد که معمولا در هاوربرد هایی با ساختار چرخ پلاستیکی این مورد دیده میشود زیرا از کیفیت ساخت ضعیفی برخوردار است و بر اثر داغ شدن ممکن است سیم پیچ ها بسوزد برای جلوگیری از این میبایست استفاده بر سطوحی که دارای استحکات است مثلا فرش و یا خاکی جلوگیری شود زیرا در این سطوح استحکاک بالایی است و باعث خواهد شد جریان زیادی از مورد گرفته شده و داغ کند و دچار سوختگی شود.

موتور و چرخ اسکوتر برقی 6.5
موتور و چرخ اسکوتر برقی 6.5

علت خاموش شدن ناگهانی اسکوتر برقی چیست؟

چرا اسکوتر برقی در حین حرکت خاموش میشود ؟ یکی دیگر از ایرادات شایع در زمینه تعمیر اسکوتر هوشمند که با آن مواجه هستیم این مورد است و دلیل آن خرابی باتری است که با تعویض باتری اسکوتر برقی  ایراد بر طرف خواهد شد ، اما خیلی از مشتریان تصور میکنند که ایراد از خرابی برد اسکوتر برقی میباشد لازم به توضیح است که مکانیزم باتری اسکوتر شارژی به گونه ای است که بر اثر جریان کشی بالا باعث فرسودگی خواهد شد یعنی نباید در سطوح پر استحکاک از هاوربرد استفاده کرد.

با استفاده روی فرش و یا خاکی جریان زیادی از باتری خارج میشود و رفته رفته دچار آسیب خواهد شد در بخش تعمیر اسکوتر برقی مجموعه اسکوتریا تا حدودی میتوان باتری را احیا کرد اما باتری که بدون آلارم شارژ از کار می افتند و باعث خاموش شدن اسکوتر برقی میشود را نمیتوان احیا کرد و باید تعویض گردد.

علت خاموش شدن ناگهانی اسکوتر برقی

ممکن است شما به تازگی یک اسکوتر برقی خریداری کرده باشید و این ایراد از همان بدو استفاده نمایان شده باشد و شما ندانید که باتری خراب است در این حالت استفاده از اسکوتر میتواند بسیار مشکل ساز شود یعنی ممکن است بصورت ناگهانی دچار خاموشی شود و فردی که در حال استفاده است از آن پایین بیوفتد ، همیشه یک باتری سالم در زمان اتمام شارژ میبایست اخطار پایان دهد در واحد تعمیرات اسکوتر برقی برا رفع این مورد از باتری های چاره ای جز تعویض وجود ندارد

مشکل چشمک زدن چراغ قرمز اسکوتر برقی

ایراد چشمک زدن چراغ قرمز اسکوتر برقی دلایل مختلفی دارد بطوری که هر قطعه که وظیفه ای را برای به حرکت در آوردن هاوربرد دارد دچار آسیب شود باعث بروز این مشکل میشود در این حالت بعد از روشن کردن اسکوتر شارژی چراغ روی قاب به رنگ قرمز چشمک زن ظاهر شده و با پا گذاشتن روی پدال حرکت نمیکند ، ابتدا باید برای رفع آن یکبار اسکوتر برقی را ریست کنید و اگر چنانچه مشکل بر طرف نشدن میبایست قطعات بررسی گردد بهترین کار قبل از تعمیر اسکوتر برقی جدا کردن سوکت باتری است. 

زیرا ممکن است اتصالی در مدار باعث تاثیر گذاشتند بر روی قطعات دیگر شود ایراداتی نظیر خرابی برد سه تیکه اسکوتر برقی و یا چرخ ها باعث خواهد شد چراغ قرمز چشمک زن ظاهر شود بهترین کار در جهت تعمیر اسکوتر شارژی این است که یک فیلم چند ثانیه ای از عملکرد هاوربرد برای ما ارسال کنید ممکن است با تشخیص ایراد از طرف تعمیرکار اسکوتر برقی مجموعه و راهنمایی به شما بتوانید در خانه مشکل اسکوتر برقی را بر طرف کنید.تا دیگر نیاز به مزاجعه حضوری نداشته باشید .تعمیر اسکوتر برقی

علت شارژ نشدن اسکوتر برقی چیست؟

چرا اسکوتر برقی شارژ نمیشود برای رسیدن به جواب این سوال ابتدا باید بدانیم که چه مدت از اسکوتر شارژی استفاده نکرده ایم اگر مدت زیادی است ، مثلا بالای 3 ماه اولین قطعه ای که باید بررسی شود باتری اسکوتر برقی میباشد که به دلیل شارژ نشدن باعث تخلیه کامل شده و شارژر اسکوتر برقی قادر به شارژ کردن آن نمیشود و مورد دوم که باید بررسی شود خود شارژ است که آیا سالم است؟ویا اینکه سوکت شارژر دچار آسیب نشده باشد و بعد از خود سوکت شارژ دستگاه باید بررسی گردد.

اگر این موارد را بررسی کردید و همگی سالم بودند نوبت به مدار شارژ اسکوتر میرسد که باید توسط تعمیرکار هاوربرد بررسی شود ، توصیه میشود بدون داشتن تخصص در این زمینه هیچ گاه اقدام به باز کردن دستگاه نکنید زیراباعث خواهد شد ایرادی به ایراد اولیه اضافه شود بهتر است برای تعمیر اسکوتر برقی به مجموعه اسکوتریا تشریف بیاورید و در آنجا ایراد بر طرف شود، و یا حتی ممکن است با تجاربی که ما طی سالها کسب کرده ایم بتوانیم با یک سرویس جزئی مشکل را بر طرف کنیم.

علت شارژ نشدن اسکوتر برقی چیست؟

سوکت شارژ اسکوتر برقی که داخلش سه پین میباشد که در هاوربرد ها فقط دو پین آن کاربرد دارد در صورت خرابی این قطعه و از بین رفتن آن باعث عدم شارژ دستگاه خواهد شد که باید بررسی گردد مشکل شارژ نشدن اسکوتر برقی به عوامل ذکر شده بستگی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد با بازکردن درب اسکوتر میتوانید از اتصال سوکت شارژ اطمینان حاصل فرمایید ممکن است بر اثر ضربه از کانکتور شارژ جدا شده باشد و با جایگذاری مشکل بر طرف خواهد شد.

چرا اسکوتر برقی خاموش نمیشود؟

یکی از ایراداتی که برای اسکوتر های برقی بوجود می آید مورد ذکر شده میباشد بطوری که با فشار دادن کلید پاور اسکوتر برقی صدای بازر شنیده میشود اما همچنان هاوربرد روشن است و خاموش نمیشود ، این ایراد بر اثر داغ شدن مادر برد و سوختن قطعات الکترونیکی ایجاد شده معمولا استفاده مداوم بر روی فرش یا خاکی باعث خواهد شد این اتصالی در مدار اسکوتر شارژی بروز کند .

با مشاهده این ایراد ابتدا میبایست قاب و درب پشت اسکور را باز کنید و سوکت باتری را جدا کرده تا دچار تخله نشود.و برای سرویس و رفع آن حتما نیاز به تخصص است تاکید میکنیم بدون داشتن مهارت در زمینه تعمیر اسکوتر شارژی هرگز اقدام به رفع این مورد نکنید زیرا ممکن است ایرادای به ایراد اصلی اضافه گردد توصیه میشود حتما با تعمیرکار اسکوتر برقی مشورت کنید همچنین میتوانید با تعویض برد سه تیکه اسکوتر برقی این ایراد را بر طرف کنید تعمیر اسکوتر برقی

سوالات متداول تعمیر اسکوتر برقی

باتری اسکوتر برقی یک قطعه مصرفی میباشد و طول عمری برای آن تعیین شده است که معمولا باتری های 20 سلوله با کیفیت دارای طول عمر بالاتری میباشند اما به هرصورت باتری اسکوتر شارژی قابلت تعمیر نمیباشد و باید تعویض گردند برای تهیه باتری اسکوتر برقی توصیه میشود از قسمت فروشگله اقدام به خرید نمایید زیرا ما بهترین نوع باتری را برای شما فراهم کرده ایم و دارای گارانتی و مدت تست میباشد.

هاوربرد برد ها با دو نوع ساختار طراحی و تولید شده اند که در ظاهر با یکدیگر فرقی ندارند و فقط بردهای آنها بر پایه دو برد و سه برد با یکدیگر متفاوت میباشند اسکوتر برقی های دارای دو برد معمولا از کیفیت پایینی برخوردار هستند و برد آنها غیر قابل تعمیر میباشند ما برد سه تیکه اسکوتر برقی  دارای کیفیت بالایی است و در صورت ایراد و خرابی قابل تعمیر میباشد همچنین میتوانید برای تهیه برد سه تیکه از قسمت فروشگاه اقدام به خرید نمایید.

زمانی که شارژر اسکوتر برقی را به دستگاه متصل میکنیم و شروع به چشمک زدن میکند دو علت وجود دارد ، اولی ممکن است ایراد از خود شارژر باشد و دومی ممکن است ایراد از باتری باشد که تخلیه شده و شارژر توان شارژ کردن ندارد ممکن است چند دقیقه چشمک بزند و بعد از آن چراغ ثابت بماند و شروع به شارژ کردن کند و اما ممکن است این اتفاق نیو فتد و باید باتری اسکوتر برقی تعویض گردد.

چرا اسکوتر برقی دچار لرزش میشود ؟ این مشکلی است که برای دستگاه های هاوربرد ممکن است بروز کند و باید بررسی شود که ایرادش از چیست ، اگر وزن کسی که استفاده میکند کمتر از 30 کیلوگرم باشد اسکوتر برقی دچار لرزش میشود پس باید وزن بالای 30 کیلو گرم از اسکوتر استفاده کند اما اگر در حین سوار شدن و پیاده شدن لرزش بوجود می آید اولین راهکار ریست اسکوتر برقی است و اگر با ریست و کالیبره کردن مشکل بر طرف نشود باید توسط تعمیرکار اسکوتر برقی مورد بررسی قرار گیرد که بیشتر از خرابی و تنظیم نبودن ژیروسکوپ ها میباشد

معمولا این ایراد از کیفیت پایین شارژ اسکوتر شارژی میباشد بطور کل شارژ های تقلبی دارای کیفیت پایینی بوده و آمپر های مناسب برای شارژ کردن نیست سعس کنید از شارژ های 1.5 آمپر استفاده نکنید ، دلیل دوم خرابی خود باتری میباشد برای رفع این ایراد ابتدا باید با یک شارژر اصلی دستگاه تست شود.

در چنین وضعیتی ابتدا باید قاب اسکوتر برقی را باز کنید ( درب سمت باتری ) و سوکت باتری را جدا کنید و بعد طرف دیگر را باز کنید و با سشوار محل آبخوردگی اسکوتر برقی را خشک کنید و بعد از گذشت 2 ساعت سوکت باتری را متصل نمایید اگر چنانچه جرقه در محل اتصال مشاهده شد ، یعنی اسکوتر برقی دچار اتصالی است و باید تعمیر شود، با شماره های ما تماس بگیرید و بعد از هماهنگی دستگاه را برای ما بیاورید و بررسی و رفع ایراد شود.

این اتفاق زمانی رخ میدهد که مدار مربوط به شارژ ایراد داشته باشد یعنی ممکن است شارژ دچار آسیب شده باشد و یا سوکت آن خراب و باید تعویض شود ، زمانی که شارژر را به دستگاه متصل میکنید میبایست به رنگ قرمز ظاهر شود اما در غیر اینصورت مشاهده کردید ابتدا شارژر و سوکت ها را چک کنید و بهد از آن باتری البته مدار شارژ باید مورد بررسی قرار گیرد که این کار توسط تعمیرکار اسکوتر برقی صورت خواهد گرفت .

قطعات استفاده اسکوتر برقی با وزن بالا میتواند به آن آسیب برساند اولین قطعه ای که دچار آسیب خواهد شد شاسی اسکوتر برقی خواهد بود که دچار انحنا و شکستگی میشود و بعد از آن قطعاتی مانند چرخ اسکوتر برقی ، بهتر است برای استفاده از هاوربرد وزن مناسب را رعایت فرمایید 

زمانی که شارژر اسکوتر برقی را به سوکت شارژ متصل میکنیم متوجه جرقه زدن میشویم ، این ایراد ممکن است از سوکت ها باشد و یا کامل اتصال دچار چسبندگی شده باشد و یا اینکه مدار شارژ دچار اتصالی شده باشد در اینصورت باید رفع ایراد شود زیرا ممکن است دچار آسیب های بیشتر شود.

یکی از دلایلی که اسکوتر برقی دچار لرزش میشود کالیبره نبودن آن است که باید ریست و کالیبره شود موارد دیگری هم هستند که باعث لرزش اسکوتر برقی میشوند مانند وزن پایین شخص که زیر 25 کیلو گرم باعث لرزش میشود و باید رفع ایراد شود بهتر است برای بر طرف کردن این ایراد با ما تماس بگیرید.

مشکل و خرابی شاسی اسکوتر برقی:

در مواقعی با سوار شدن بر روی اسکوتر شارژی احساس خواهید کرد که دستگاه از وسط دچار خمی و انهنا میشود معمولا این ایراد از خرابی شاسی اسکوتر برقی میباشد و باید تعویض گردد،فیلم آموزشی در این قسمت میپردازد به آشنایی با این قطعه .

ایراد و خرابی مادر برد اسکوتر برقی:

معمولا مادر برد اسکوتر برقی دچار آسیب میشود و باید تعمیر شود در فیلم آموزشی میتوانید نحویه تعمیر در قسمتی از مادر برد را نگاه کنید که تعویض مهمترین قطعه یعنی cpu که ساخت کارخانه ST میباشد را مشاهده فرمایید.

3 روش ساده برای رفع خرابی اسکوتر برقی

روش اول:

قبل از اینکه قاب اسکوتر برقی ایران باز کنیم جهت تعمیر و رفع عیب ابتدا بهتر است اسکوتر برقی را ریست کنیم این کار زمانی باید انجام شود که با رفتن بر روی اسکوتر برقی چراغ روی آن به رنگ قرمز در می آید عید و یا اینکه اسکوتر برقی به سمت جلو زاویه پیدا کرده است است در این صورت بهتر است عمل کالیبره کردن را انجام دهیم با این کار در واقع اسکوتر را از نظر ایراد نرم افزاری برطرف میکنید اگر چنانچه مشکل هاوربرد برطرف شد ایراد سخت افزاری بوده و باید توسط تعمیرکار بررسی و رفع گردد.

روش دوم:

زمانی که مراحل بالا را انجام دادیم و نتیجه حاصل نشد ممکن است با روشن کردن اسکوتر برقی چراغ قرمز روی قاب اسکوتر شروع به چشمک زدن کند در این حالت بهتر است یک فیلم ۱۰ ثانیه ای برای ما در واتساپ ارسال کنید با تشخیص تعمیرگاه و راهنمایی هایی که به شما میدهیم میتوانید مشکل اسکوتر برقی را برطرف کنم کنید و یا اگر قطعه نیاز باشد برای شما ارسال خواهیم کرد و با تعویض آن مشکل برطرف میشود در غیر این صورت می توان اسکوتر را برای ما ارسال نمایید.

روش سوم:

بیشتر ایراداتی که در اسکوتر برقی به وجود می آید خرابی در قسمت برد اسکوتر برقی می باشد معمولا اسکوتر برقی های دارای دو محور از کیفیت پایینی برخوردار هستند چند توصیه می شود اگر اسکوتر برقی شما دچار مشکل شده و ساختار آن از نوع ۲ برد می باشد با مراجعه به فروشگاه اسکوتریا اقدام به خرید برد سه تیکه اسکوتر برقی کنید, اگر ساختار برد اسکوتر برقی شما از نوع سپرده ساده باشد می توانید با مدل اتوبالانس تعویض نمایید و ایراد را برطرف کنیم.

3 روش ساده برای رفع خرابی اسکوتر برقی
3 روش ساده برای رفع خرابی اسکوتر برقی

نکته ها و تجربه ها در بخش تعمیر اسکوتر برقی

نکات مهمی در زمینه تعمیر اسکوتر برقی وجود دارد که هر تعمیرکاری میبایست به انها توجه کند اما تجربه در یک حرفه باعث بیشبرد بهتر و موفقیت در کار خواهد شد بطور یقین مجموعه اسکوتریا در این زمینه فعالیت چشم گیری داشته است و سالهاست که در زمینه خدمات اسکوتر های شارژی راهکار های منحصر به فرد خود را پیدا کرده است ، تمامی قطعات و لوازم موجود در واحد فروش از کیفیت بالایی برخوردار میباشد و میتوان گفت که اکثر این قطعات مناسب با ویژگی های هاوربرد ها خواهد بود.تعمیر اسکوتر برقی

از مواردی که برای عملکرد بالای در زمینه تعمیر اسکوتر شارژی مد نظر باید گرفت صداقت در کار میباشد که میبایست سر لوحه هر شرکتی خدماتی باشد اگر چنانچه قطعه ای با تعمیر درست میشود نباید آن را تعویض کرد زیرا باعث پرداخت هزینه بیشتر برای مشتری خواهد بود و این امر باعث شده است تا جایی میتوان ایرادات را تعمیر نمود و نه تعویض ، بطور مثال هر دستگاهی که دچار ایراد میشود ممکن است با در نظر گرفتن هزینه تقریبی آن را رفع نمود تا باعث رفاه حال مشتریان باشد .تعمیر اسکوتر برقی

تعمیر اسکوتر برقی
تعمیر اسکوتر برقی
تعمیر اسکوتر برقی
تعمیر اسکوتر برقی

آیا میتوان در خانه اسکوتر برقی را تعمیر کرد؟

تعمیر اسکوتر برقی یک فرایند تخصصی میباشد و علاوه بر داشتن دانش فنی و مهارت های لازم نیاز به تجاربی در این زمینه میباشد،از اینرو برای بر طرف کردن ایرادات هاوربرد ها نیاز به فردی که تخصص های ذکر شده را داشته باشد میباشد اما برخی از ایرادات را میتوان بدون مراجعه به تعمیرگاه و در خانه انجام داد بطور مثال تعویض قطعات خراب مانند باتری اسکوتر برقی ، چرخ اسکوتر برقی ، شاسی اسکوتر برقی و غیره… البته در هر مرحله میتوانید با تماس با شرکت اسکوتریا اقدام به مشاوره تلفنی کنید.تعمیر اسکوتر برقی

شما میتوانید با مراجعه به صفحه دانستنی های اسکوتریا کلی مطالب مفید و آموزنده در زمینه راهکار های تعمیرات اسکوتر شارژی در اختیار شما قرار داده ایم با مطالعه در صفحه مربوطه میتوانید به راحتی خیلی از ایرادات را خودتان در خانه بر طرف کنید همچنین قبل از خرید قطعه از فروشگاه میتوانید با تماس بگیرید و مشاوره بخواهید تا در انتخاب خود هیچ گونه شک ابهامی نداشته باشید.تعمیر اسکوتر برقی

مشکل آبخوردگی اسکوتر برقی را چگونه بر طرف کنیم؟

همانطور که میدانید اصلی ترین عامل سوختن دستگاه های الکترونیکی مشکل آبخوردگی میباشد که با نفوذ به تمامی قسمت ها باعث خرابی آن میشود ، اسکوتر برقی که دچار آبخوردگی شده را نباید استفاده کرد و یا اینکه سعی کنیم با روشن کردن آن شروع به حرکت کنیم بلکه برای تعمیر اسکوتر برقی اولین اقدام این است که قاب های زیر را باز کنیم و سوکت باتری را جدا کنیم سپس با یک سشوار شروع به خشک کردن قسمت های خیس شده کنیم.

بعد از خشک شدن کامل قسمت های آبخورده حالا نوبت تست میرسد که متوجه شویم که آیا ایراد بر طرف شده ، ابتدا تمامی سوکت ها را که قسمت های مربوطه متصل کنیم و در آخر سوکت باتری را متصل کنیم البته باید مراقب باشیم که اگر جرقه در هنگام اتصال مشاهده کریم سریع جدا کنیم و دیگر اتصال ندهیم. 

مشکل آبخوردگی اسکوتر برقی را چگونه بر طرف کنیم

اگر جرقه را مشاهده کردید به این معنی است که مین برد اسکوتر برقی دچار اتصالی شده است و باید رفع ایراد شود و برای این منظور نیاز به تجربه در زمینه تعمیر اسکوتر برقی میباشد زیرا میبایست برای بررسی بیشتر تمامی قسمت ها بازبینی شود و حتی چرخ ها هم باز شود و داخلش مورد بررسی قرار گیرد مشکل آبخوردگی اسکوتر برقی از جمله مواردی است که تاثیر آن میتواند به تمام بخش ها برسد و همه را تحت تاثیر قرار دهد حتی باتری اسکوتر برقی که قطعه مهمی بشمار می آید.

5 Responses

  1. سلام من چند وقت پیش برای تعمیر اسکوتر شارژی مزاحمتون شدم و زحمت کشیدید مشکلو بر طرف کردید حالا یک اسکوتر دیگه دارم برای تعمیر این مشکلش اینه که وقتی باهاش حرکت میکنی یک دفعه از کار می افته و چراغش مدام شروع میکنه به چشمک زدن حالا اگر بیارم مثل قبلی درست میشه یا کلا بردش باید عوض بشه ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام برای تعمیر اسکوتر برقی باید مثل دستگاه قبلیتون برای ما بیاورید و بررسی کنیم روش ما برای رفع ایراد تعمیرات است و نه تعویض قطعه سعی خواهد شد تا جایی که امکان داره مشکل رو براتون بر طرف کنیم

    2. سلام بله برای تعمیر اسکوتر برقی مینونید به آدرس درج شده در داخل وب سایت مراجعه فرمایید

  2. سلام شما تعمیر اسکوتر برقی 10 اینچ هم انجام میدید ، فکر میکنم یکطرفش از کار افتاده و حرکت نمیکنه و وقتی وب سایتون رو مطالعه کردم فهمیدم که برد تعادل ایراد داره اگر براتون بیارم همونجا میتونید عیب یابی کنید و تشخیص بدید ممنون

    1. سلام بله تعمیرات اسکوتر برقی 10 اینچ پذیرفته میشود ، این مشکل باید بررسی شود و بعد رفع ایراد شود لطفا تماس بگیرید و هماهنگ کنید جهت ارسال اسکوتر شارژی به واحد تعمیرات ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!